Klantenservice

Heeft u een vraag ? De meeste gestelde vragen kunt u vinden op de veel gestelde vragen pagina. Staat uw vraag hier niet bij dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

KLACHTEN AFHANDELINGEN

Heeft u een klacht ? Natuurlijkefoto.nl zal er alles aan doen om uw bestelling zo goed mogelijk af te handelen. Bent u desondanks niet te vreden over de kwaliteit van het artikel of heeft u verdere op of aan merkingen over de service van Natuurlijkefoto.nl, dan wordt u verzocht een e-mail te sturen naar info@natuurlijkefoto.nl.

Om u zo goed mogelijk te helpen dient uw e-mail met de klacht de volgende informatie te bevatten:

- Uw naam en uw adres
- Indien mogelijk uw telefoon nr.
- Uw e-mail adres
- Het order nr. van uw bestelling
- Een goede, uitgebreide omschrijving van uw klacht.

Ontvangst bevestiging

Natuurlijkefoto.nl streeft er naar om u zo snel mogelijk per e-mail een bevestiging van ontvangst
van uw klacht te geven. Onder normale omstandigheden zullen wij trachten dit binnen 2 werkdagen te doen. Heeft u na 2 werkdagen nog geen ontvangst bevestiging per e-mail van ons ontvangen, controleert u dan eerst of u ons e-mail adres waarnaar u de klacht heeft verzonden correct heeft overgenomen. Let u er ook op dat als u een e-mail heeft opgesteld met een e-mail programma, u ook op de knop verzenden/ontvangen heeft gedrukt.   

Inhoudelijke reactie

Natuurlijkefoto.nl streeft er naar om binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw
klacht een inhoudelijke reactie te geven. Onvolledig opgestelde klachten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Mocht dat het geval zijn, dan zullen wij u altijd eerst om aanvullende gegevens verzoeken alvorens wij uw klacht in behandeling nemen.

Geschillencommissie

Natuurlijkefoto.nl streeft er naar om in overleg met u tot een goede oplossing van uw klacht
te komen. Mochen wij er desondanks samen niet uit kunnen komen, dan heeft u de mogelijkheid om zich te wenden tot de geschillencommissie van de Stichting Webshopkeurmerk. Wij verwijzen u naar onze algemene leveringsvoorwaarden voor de details. 


RETOURNEREN

Na aankoop van een product heeft u bij wet de mogelijkheid zonder opgave van reden het recht het produkt binnen 14 dagen te retourneren. Daarmee ontbindt u de aankoop van het product en heeft u recht op teruggave van het betaalde bedrag.

In originele staat
U kunt uw bestelling alleen retourneren indien het betreffende product compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in oorspronkelijke staat verkeert. Indien mogelijk dient het product in de originele verpakking geretourneerd te worden.


Controle & teruggave
Wij zullen na ontvangst van uw retourzending het product controleren. Indien het product onbeschadigd en nog in de oorspronkelijke staat verkeert, dan zal het door u betaalde bedrag uiterlijk binnen 30 dagen, gerekend vanaf het moment van ontvangst van het product, worden terugbetaald.


Verzendkosten retour
Indien u het product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retour stuurt, dan betaalt u zelf de verzendkosten retour. Indien u een product retourneert omdat u denkt dat het beschadigd is of niet het juiste artikel, dan kunt u deze reden vermelden. Indien de reden juist is, betaalt Natuurlijkefoto.nl de verzendkosten retour.


Hoe werkt retourneren
Stuur een e-mail naar info@natuurlijkefoto.nl. Geef aan wat u wilt retourneren, het factuurnummer en eventueel de reden van het retourneren. Vermeld ook uw rekeningnummer waarop het bedrag moet worden geretourneerd. U ontvangt dan het volledige retouradres voor de te retourneren producten.
 

Volg ons op: